Bestel proces

Bestellen & Betalen & Versturen & Retourneren

Hieronder vind u de meest gestelde vragen:


1. Hoe plaats ik een bestelling? 

Bij Boetiek Baloe kinderkleding bestelt u eenvoudig. U bent niet verplicht een account aan te maken, maar wilt u in de toekomst vaker bestellen is een account makkelijk, u kunt een account aanmaken tijdens de bestelprocedure.

Bestellen:

✔ī¸ Maak een keuze uit ÊÊn of meerdere artikelen op onze webshop.

✔ī¸ Plaats de gewenste artikelen in de winkelwagen.

  • Dit kunt u doen door een maat te kiezen en te klikken op: ''in winkelwagen''.

✔ī¸ Indien uw bestelling compleet is, klikt u op ''mijn winkelwagen''.

  • Hier kunt u de bestelling controleren, wijzigen of u kunt nog meer producten toevoegen.  Tevens ziet u hier de verzenden kosten.  Indien de producten en de bijbehorende maten correct zijn klikt u op: "ga door naar afrekenen''.

✔ī¸ In de volgende stap kunt u de gegevens invullen en ziet u in het overzicht:

  • Uw emailadres (waar de bevestiging naartoe wordt gestuurd)
  • De gegevens voor het bezorgadres
  • De verzendmethode (verzenden of afhalen in de winkel)
  • De betaalmethode (Ideal of afrekenen in de winkel)
  • Onder de Ideal betaalmethode kunt u uw factuur gegevens invullen als deze afwijken van de gegevens van het bezorgadres
  • Uw bestellingsoverzicht
  • De algemene voorwaarden. Als u deze heeft gelezen en hier akkoord mee bent, zet u een vinkje. Gaat u hier niet mee akkoord kunt u helaas geen bestelling plaatsen.
  • In het notitie veld kunt u nog extra informatie toevoegen
  • Alle stappen zijn afgerond

✔ī¸  Nu kunt u uw bestelling voor de laatste keer controleren.

  • Eventueel kunt u hier nog wijzigen. Indien alles klopt klikt u op: ''Bestel nu''.

✔ī¸  Na het afronden van uw bestelling.

  • Ontvangt u direct een bevestigingsmail van uw bestelling van ons. 
  • Heeft u geen bevestigings e-mail ontvangen binnen 15 minuten? Kijkt u eens in uw spambox, misschien staat daar de e-mail. Staat daar ook geen e-mail? Neem dan contact met ons op.
  • Zodra wij uw bestelling hebben verwerkt en verzonden, ontvangt u van ons een verzend mail.

Alle vermelde prijzen op onze website zijn inclusief BTW.


2. Hoe kan ik betalen?

Op dit moment is het bij ons mogelijk om:

  • via iDEAL van Stichting Mollie Payments inzake Boetiek Baloe kinderkleding (Dit komt ook op uw bankafschrift te staan).
  • Afrekenen in de winkel

Uw bestelling wordt dezelfde dag nog verwerkt. m.u.v zondag en maandag deze bestellingen worden op dinsdag(morgen) verwerkt.


3. Wat zijn de verzendmethoden en de verzendkosten?

Wij verzenden met PostNL

De verzendkosten hiervoor bedragen â‚Ŧ 4,50


4. Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?

Wij streven ernaar om

✔ī¸ Als u op een werkdag (dinsdag t/m vrijdag) voor 15:00 uur besteld, wordt uw bestelling dezelfde dag verwerkt en verzonden.
✔ī¸ Bestellingen die op zaterdag  voor 14:00 uur worden geplaatst worden op dezelfde dag verwerkt en verzonden.
✔ī¸ Bestellingen die op zondag en maandag worden besteld, worden op onze eerste werkdag, dinsdag, verwerkt en verzonden.

U ontvangt altijd direct een bevestiging per e-mail wanneer wij uw betaling hebben ontvangen en u ontvangt een email zodra uw bestelling verzonden is.


5. Retourneren?

Mocht het online gekochte artikel niet aan uw verwachtingen voldoen, dan heeft u tot 14 dagen na afleverdatum de tijd om dit bij ons te melden.
Neem dan contact met ons op via telefoonnummer 079-3620496 of via ons Contact formulier.

Wij accepteren enkel ongewassen, onbeschadigde en ongedragen artikelen met de labels en prijskaartjes nog aan de kleding bevestigd.

(Knip de prijskaartjes/labels er niet af tijdens het passen)

Verzendrisico en kosten van de retourzending zijn altijd voor uw eigen rekening.

✔ī¸ U kunt uw pakket bij uw dichtstbijzijnde pakketpunt afgeven om retour te zenden. U mag zelf kiezen met welke vervoerder u de artikelen retour stuurt.

✔ī¸ U kunt de artikelen in onze winkel retour brengen.

Retouradres

Boetiek Baloe kinderkleding

Samanthagang 56
2719CK Zoetermeer
Tel. 079-3620496

Bij afgifte van uw pakket op een pakketpunt ontvangt u daarvan een bewijs, zorg ervoor dat u dit bewijs goed bewaart. In het geval van vragen over uw retourzending kunnen wij om dit bewijs vragen om te onderzoeken wat de status van uw retourzending is.

Wanneer wij uw retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, streven wij ernaar het door ons verschuldigde bedrag uiterlijk binnen 7 werkdagen terug te storten op uw bankrekening.

Beschadigde artikelen worden in overleg retour genomen met eventueel inhouding van een redelijke schadevergoeding.

Download hier onze Algemene verkoopvoorwaarden.

Download hier ons Herroepingsformulier.



Heeft u nog een vraag? Neem contact met ons op via 079 362049