Bestel proces

Bestellen & Betalen & Versturen & Retourneren

1. Hoe plaats ik een bestelling?

Bij Boetiek Baloe kinderkleding bestelt u eenvoudig. U bent niet verplicht een account aan te maken, maar wilt u in de toekomst vaker bestellen is een account makkelijk, u kunt een account aanmaken tijdens de bestelprocedure.

Bestellen:

1  Maak een keuze uit één of meerdere artikelen op onze webshop.

2  Plaats de gewenste artikelen in de winkelwagen.

  • Dit kunt u doen door een maat te kiezen en te klikken op: ''in winkelwagen''.

3  Indien uw bestelling compleet is, klikt u op ''mijn winkelwagen''.

  • Hier kunt u de bestelling controleren, wijzigen of u kunt nog meer producten toevoegen.  Tevens kunt u hier reeds de diverse mogelijkheden voor verzenden vinden en berekenen.  Indien de producten en de bijbehorende maten correct zijn klikt u op: "ga door naar afrekenen''.

4  In de volgende stap krijgt u een overzicht van:

  • Uw factuurgegevens
  • Uw verzendgegevens
  • Uw verzendmethodes
  • Uw betaalmethodes
  • Uw bestellingsoverzicht

5  Vul hier de benodigde gegevens in.

  • (wanneer u de adresgegevens invult worden de onverzekerde brievenbuspost verzendkosten berekend en zichtbaar)

6  Kies in stap 2 voor een verzendmethode.

  • Verzekerd verzenden 4,99 (uw pakket wordt verzekerd verzonden via PostNL), Brievenbuspost verzenden binnen Nederland wordt berekend naar het gewicht van het pakket en natuurlijk afhalen in de winkel.

7  Kies nu voor een betaalmethode.

  • U kunt bij ons kiezen voor iDEAL, Bankoverschrijving of Contant afrekenen in de winkel

8  Nu kunt u uw bestelling voor de laatste keer controleren.

  • Eventueel kunt u hier nog wijzigen. Indien alles klopt klikt u op: ''Bestellen''.

9  Na het afronden van uw bestelling.

  • Ontvangt u een bevestigingsmail van ons.

Orderstatus: Zodra wij uw bestelling hebben verzonden, ontvangt u van ons een verzend mail. Wij streven ernaar om de artikelen binnen 1 tot 3 werkdagen te verzenden naar het opgegeven afleveradres. Heeft u uw bestelling niet op tijd ontvangen? Neem dan contact op met ons.

Alle vermelde prijzen op onze website zijn inclusief BTW.

2. Hoe kan ik betalen?

Op dit moment is het bij ons mogelijk om:

  • via iDEAL van Stichting Mollie Payments inzake Boetiek Baloe kinderkleding (Dit komt ook op uw bankafschrift te staan).
  • Met een bank overschrijving. Als wij uw bestelling hebben verwerkt ontvangt u van ons een factuur met alle benodigde gegevens om uw betaling te kunnen voldoen.
  • Contant afrekenen in de winkel

Uw bestelling wordt dezelfde dag nog verwerkt. m.u.v zondag en maandag deze bestellingen worden op dinsdag(morgen) verwerkt.

3. Wat zijn de verzendmethoden en de verzendkosten?

Wij hebben 2 verzendmethoden:
Per brievenbuspost of pakketpost.

Verzendkosten:

1. Per brievenbuspost, mits het pakketje niet zwaarder is dan 2kg en/of niet groter dan 38cm x 26,5cm x 3,2cm. Deze keuze wordt berekend op basis van het gewicht van het pakket en met deze keuze kiest u voor onverzekerde verzending. Dit wil zeggen: Het verzendrisico ligt bij de klant omdat wij het pakketje niet meer kunnen volgen zodra het afgegeven is bij het servicepunt van PostNL.

2. Verzekerde verzending. De kosten hiervoor bedragen 4,99. Het verzendrisico ligt bij deze keuze bij ons. Zodra het pakket is afgegeven bij het servicepunt van PostNL ontvangt u van ons track en trace gegevens zodat u het pakket ook kunt volgen.

4. Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?

1. Als u op een werkdag (dinsdag t/m vrijdag) besteld en uw betaling is ontvangen, wordt uw bestelling dezelfde dag verzonden.
2. Bestellingen die op zaterdag worden geplaatst en uw betaling wordt op maandag of dinsdag ontvangen, worden op dinsdag verwerkt en dezelfde dag verzonden.
3. Bestellingen die in het weekend (zondag t/m maandag) worden geplaatst en waar de betaling op maandag of dinsdag wordt ontvangen, worden op dinsdag verzonden

In het kort: Uw bestelling wordt op de dag dat wij de betaling hebben ontvangen verzonden. M.u.v zaterdag, zondag en maandag. Op zaterdag worden er geen pakketten/post opgehaald, op zondag en maandag is onze winkel gesloten.

U ontvangt altijd een bevestiging per e-mail als wij uw betaling hebben ontvangen en zodra uw bestelling verzonden wordt. Als u heeft gekozen voor verzekerde (pakketpost) verzending ontvangt u ook de track en trace gegevens zodra het pakket is afgegeven bij het service punt van PostNL.

5. Retourneren?

Mocht het online gekochte artikel niet aan uw verwachtingen voldoen, dan kunt u het tot 14 dagen na afleverdatum retour sturen.
Neem dan contact met ons op via telefoonnummer 079-3620496 of per e-mail aan info@boetiekbaloe.nl

Wij accepteren enkel onbeschadigde en ongedragen artikelen met de labels nog aan de kleding.

Verzendrisico en kosten van de retourzending zijn altijd voor uw eigen rekening.

U kunt uw pakket bij het dichtstbijzijnde postkantoor afgeven om retour te zenden. Of u kunt de artikelen in onze winkel retour brengen.
Dit kan op ons winkeladres:

Boetiek Baloe kinderkleding

Samanthagang 56
2719CK Zoetermeer
Tel. 079-3620496

Bij afgifte van uw pakket ontvangt u daarvan een bewijs, zorg ervoor dat u dit bewijs goed bewaart. In het geval van vragen over uw retourzending kunnen wij om dit bewijs vragen om te onderzoeken wat de status van uw retourzending is.

Wanneer wij uw retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, streven wij ernaar het door ons verschuldigde bedrag binnen 7 werkdagen terug te storten op uw bankrekening.

Bekijk hier een uitleg van het Webwinkel recht.

Beschadigde artikelen worden in overleg retour genomen met eventueel inhouding van een redelijke schadevergoeding.

Download hier ons Herroepingsformulier.